Один із найвідоміших виробників презервативів у світі, компанія Durex вирішила освоїти новий ринок і представити власну лінійку джинсів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОбличчям нового продукту став індійський актор Ранвір Сінгх. Про це представники марки розповіли на сторінці у Twitter.
"Ми випускаємо джинси! І Ранвір cкоро одягне свою першу пару. Збуджені? Ну, це наша спеціальність", - йдеться у повідомленні.
У мережі також з'явився рекламний відеоролик за участю зірки Боллівуду. За два дні відео набрало більше мільйона переглядів на YouTube.
За словами представника компанії Durex в Індії, джинси там з'являться на прилавках 25 березня. Виробник сподівається, що одяг припаде до душі місцевій молоді.
"Ми очікуємо, що ринок буде схвильований появою справжніх блакитних Durex Jeans. Це обов'язково стане модним словом у нашому цільовому сегменті", - додав він.
До речі, новину вже підхопили в інтернеті. Twitter буквально вибухнув жартами.
[[{"fid":"177532","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"339","width":"617","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
"Дорогі Durex. Ребристі презервативи - це круто. Рвані джинси - теж. Головне, не змішуйте ці дві продукції, інакше нам кранти. Спасибі", - написала одна з користувачок.
[[{"fid":"177534","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"208","width":"612","class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
[[{"fid":"177536","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"218","width":"609","class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
[[{"fid":"177538","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"307","width":"615","class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Компанія в боргу не лишилася і поставилася до галасу з гумором, з радістю потролливши свій новий продукт.
[[{"fid":"177539","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"224","width":"617","class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
[[{"fid":"177541","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"220","width":"614","class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]
Раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про 4 ради батькам, як розповісти підлітку про контрацепцію.