Google працює над новою версією браузера Chrome, в якій буде включений блокувальник реклами. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.

Блокуватися буде реклама, яка найбільш негативно впливає на користувальницький досвід і скоріше всього буде включена за замовчуванням. Під блокування буде потрапляти реклама, яка визнана організацією "Coalition for Better Ads" (Коаліція за кращу рекламу) неприйнятною: спливаючі вікна; автовідтворення звуку в відеореклами; банери, перекривають основну сторінку; таймер очікування, тільки по закінченню якого користувачеві показують найпопулярніший сайт та інші.

Браузером Google Chrome користується близько 50% користувачів і поява блокувальника реклами в ньому виглядає цілком логічною. Адже близько 25% користувачів інтернету тільки в США використовують сторонні блокувальники реклами, які можуть блокувати всю рекламу на сайтах (а не тільки неприйнятну), руйнуючи тим самим ринок реклами в інтернеті.

З появою стандартного блокувальника в Chrome популярність сторонніх може істотно знизитися і Google не буде втрачати доходи від прийнятної реклами, яка складає значну частину прибутку компанії.

Анонс блокувальника реклами в Chrome очікується найближчим часом. Можливо, він відбудеться на конференції для розробників Google I/O 2017, яка пройде з 17 по 19 травня.

Популярні новини зараз
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

Раніше портал Знай.uа писав про те, що Google оновила сервіс Google Earth.