Мусульмани складають 22 відсотків населення світу, але їхні потреби часто ігноруються виробниками одягу, включаючи люксові бренди і мас-маркет. Вчора Dolce & Gabbana представили дебютну лінію мусульманського одягу. До колекції увійшли різні моделі хіджабів і абаясів.

Читайте також: Авіакомпанія здійснила перший переліт за законами шаріату

"Я дійсно зачарований Близькому Сходом, і ми щойно завершили прет-а-порте колекцію абаясів і хіджабів", - сьогодні вранці в своєму Instagram написав Доменіко Дольче. Раніше з відомих брендів одяг для мусульман створив тільки мас-маркетовий бренд H & M, що також викликало великий резонанс у пресі.

Нагадаємо, у Росії був представлений елемент мусульманського одягу з портретом президента Путіна. Дизайнер Зухра Абушаева показала хіджаб у рамках презентації "Своїх не кидаємо", що була організована за участі Духовного управління мусульман.

Новинка викликала бурхливу реакцію: не всі гідно оцінили "патріотизм" автора сукні. У залі перебували представники мусульманського духовенства, які взяли креатив дівчата за зухвалість: в Ісламі заборонено зображати людей і тварин.

Популярні новини зараз
Крижані дощі, хуртовини і арктичний холод: метеорологи попереджають про аномальну зиму в Україні "Київстар" закриває популярний тариф: на який переведуть абонентів автоматично Пенсію скоротять у чотири рази: кому зі стареньких уріжуть виплати до мінімуму Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році
Показати ще