На українському ринку таксі діють дивні норми і правила, а законодавство практично не регулює ситуацію.

Про це повідомляє Аvtoblog, посилаючись на заяву словацького сервісу HopinTaxi. Представники автоперевізника скаржаться, що місцеві водії не відповідають необхідним нормам, а на ринку діє дивна конкуренція.

Перевізник відправив листи своїм українським партнерам, де вказав, що сервіс припинив обслуговування клієнтів з квітня. Компанія тепер повністю переключиться на роботу з юридичними особами.

«Ми недооцінили реальний стан справ на місцевому ринку таксі. В результаті нам довелося зіткнутися з дивною конкуренцією, демпінгом, і водіями, які часто не відповідають вимогам. Крім того, на українському ринку відсутнє адекватне законодавство і принципи регулювання », - заявили представники міжнародного оператора таксі.

HopinTaxi схожий за принципом роботи з Uber. Таксі можна було викликати і відстежити за допомогою мобільного додатку. Сервіс успішно працює в Словаччині, Словенії та Чехії. В Україну оператор таксі прийшов влітку 2016 року. Компанія планувала обслуговувати майже півмільйона українських клієнтів. Для цього мали намір задіяти автопарк, чисельністю в дві тисячі машин.

Популярні новини зараз
Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію
Показати ще

Нагадаємо, портал "Знай.ua" повідомляв, таксист посварився з керівником компанії Uber Тревіс Каланіком. Причиною конфлікту став низький рівень зарплат водіїв.