Компанія PepsiCo 4 квітня випустила рекламу газованої Pepsi Max з моделлю Кендалл Дженнер в головній ролі.

За сюжетом, героїня Дженнер спостерігала за мирною вуличною демонстрацією, в якій брали участь молоді люди. Коли зібрався великий натовп демонстрантів, вона вийшла до них і зрештою очолила акцію протесту. В кінці ролика дівчина підкуповує поліцейського, який стояв в оточенні, банкою Pepsi.

Цей рекламний ролик розкритикували за експлуатацію теми протестних акцій. До того ж, відео вийшло в день вбивства Мартіна Лютера Кінга. Ролик розкритикували як користувачі соціальних мереж, так і активісти руху за права темношкірих Black Lives Matter. На їхню думку така реклама виглядала як глузування і знущання.

Через це наступного дня Pepsi видалила рекламу і вибачилася перед Дженнер за те, що «поставила її в таке становище».

В той же час в мережі почали з'являтися пародії, які висміюють рекламний ролик і, особливо, його фінал.

Журнал Vice випустив пародійне відео «Світ очима компанії Pepsi». У ньому газована Pepsi Max рятує світ від глобального потепління і вирішує палестино-ізраїльський конфлікт.

Популярні новини зараз
Гроші більше не сховаєш: влада отримала дані про рахунки українців Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Кредитки стають непотрібним пластиком: ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої послуги
Показати ще

Ще один ролик зроблений у стилі популярного виду пародій - мешап кадрів з реклами та відео справжніх акцій протесту.