Через негативну реакцію користувачів соцмереж і громадських активістів на рекламний ролик Pepsi з моделлю Кендалл Дженнер, який був присвячений вуличним протестам, компанія видалила відеокліп зі свого з YouTube-каналу.

Pepsi вибачилась, визнавши, що ця реклама виявилась промахом. У компанії пояснили, що за допомогою рекламного ролика намагалися передати «глобальну ідею єдності, миру і розуміння» і зовсім «не хотіли зачепити якусь важливу проблему».

Дженнер, яка стала головною героїнею рекламного ролика, поки що ніяк не прокоментувала видалення реклами.

Нагадаємо, що 4 квітня Pepsi опублікувала ролик «Jump In» на своєму YouTube-каналі. У ньому розповідалася історія дівчини (героїню Кендалл Дженнер), яка спостерігала за мирною вуличною демонстрацією, в якій брали участь молоді люди. Коли зібрався великий натовп демонстрантів, вона стерла макіяж, зняла перуку і вийшла до них. В кінці героїня Дженнер поділилася з поліцейським банкою Pepsi.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Відео вийшло в день вбивства Мартіна Лютера Кінга, що відбулося в 1968 році, коли на вулицях США пройшли масові протестні акції. На думку користувачів соцмереж та активістів руху за права темношкірих Black Lives Matter така реклама виглядала як глузування і знущання.

Як повідомляв сайт Знай.ua, Кендалл Дженнер взяла участь у показі на Нью-йоркському Тижні моди. Зірка вийшла на подіум у прозорій сукні La Perla. Особливу увагу привертали оголені сідниці Кендалл, які ледь прикривало розкішне вбрання.