Всесвітня мережа фаст-фудів Макдональдс оголосила про запуск власної лінії одягу і товарів для дому.

Про це повідомляє УНН із посиланням на іноземні ЗМІ.

Оригінальну колекцію представили ​​на модному показі "McWalk" у Стокгольмі, Швеція.

До неї увійшли гумові чоботи, одяг, шпалери, ковдри, а також домашній текстиль. На всіх товарах зобразили найпопулярніший бургер компанії - Біг-Мак.

Читайте також: Burger King випустить парфум з ароматом фастфуду

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Продавати ексклюзивну лінійку товарів будуть через сайт компанії Big Mac. Щось придбати собі зможуть виключно жителі Швеції.

Випуск колекції є частиною великої жартівливої маркетингової акції McDonald's "I'm Lovin It 24". Компанія влаштовувала веселі акції в 24 містах протягом 24 годин. Приміром, в Мадриді з'явився величезний пазл Біг Мак, в Дубаї - Селфі Біг Мака.

Все це робилося для того, щоб привернути увагу до бренду.

Натомість, ще один відомий фаст-фуд Burger King нещодавно заявив про випуск парфумів із ароматом "Полум'яний гриль".

Цікавий аромат будуть продавати в наборі з воппером - фірмовим бургером ресторану. Ціна "смачного" набору складе приблизно 41 долар.

Рекламщики склали для презентації туалетної води слоган, який вигідний і для їстівної частини набору, і для ароматної: "Немає воппера, немає життя".

Обмежена серія наборів, що складаються з бургера і парфуму, продаватиметься у всіх закладах фастфуду в Японії протягом одного дня - 1 квітня.