Всесвітня мережа фаст-фудів Макдональдс оголосила про запуск власної лінії одягу і товарів для дому.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє УНН із посиланням на іноземні ЗМІ.
Оригінальну колекцію представили на модному показі "McWalk" у Стокгольмі, Швеція.
До неї увійшли гумові чоботи, одяг, шпалери, ковдри, а також домашній текстиль. На всіх товарах зобразили найпопулярніший бургер компанії - Біг-Мак.
Читайте також: Burger King випустить парфум з ароматом фастфуду
Продавати ексклюзивну лінійку товарів будуть через сайт компанії Big Mac. Щось придбати собі зможуть виключно жителі Швеції.
Випуск колекції є частиною великої жартівливої маркетингової акції McDonald's "I'm Lovin It 24". Компанія влаштовувала веселі акції в 24 містах протягом 24 годин. Приміром, в Мадриді з'явився величезний пазл Біг Мак, в Дубаї - Селфі Біг Мака.
Все це робилося для того, щоб привернути увагу до бренду.
Натомість, ще один відомий фаст-фуд Burger King нещодавно заявив про випуск парфумів із ароматом "Полум'яний гриль".
Цікавий аромат будуть продавати в наборі з воппером - фірмовим бургером ресторану. Ціна "смачного" набору складе приблизно 41 долар.
Рекламщики склали для презентації туалетної води слоган, який вигідний і для їстівної частини набору, і для ароматної: "Немає воппера, немає життя".
Обмежена серія наборів, що складаються з бургера і парфуму, продаватиметься у всіх закладах фастфуду в Японії протягом одного дня - 1 квітня.