У мінекономрозвитку і торгівлі запропонували при прийомі на роботу надавати лише паспорт, а замість трудової книжки - резюме.

Про це пише Телеграф, посилаючись на відповідний законопроект.

"Замість трудової книжки претендент на вакансію може подавати інформацію в довільній формі - резюме, а також рекомендації, та інші документи, що характеризують попередню роботу", - ідеться у повідомленні.

Читайте також: Україна заощадить півмільярда гривень без трудових книжок

Облік трудової діяльності буде здійснювати реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування в електронній формі.

Популярні новини зараз
Скільки доведеться платити за електроенергію з 1 березня: тариф не для всіх буде однаковим Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення Навесні пенсії українців перерахують: на скільки можуть збільшитись виплати Готуйтесь – буде дорожче: українцям стане складніше дозволити собі навіть шматок хліба
Показати ще

Згідно із проектом закону, основним документом, що підтверджує стаж, буде інформація з персоніфікованих даних працівника про сплату внесків на соціальне страхування.

Прийняття такого документа має зменшити витрати роботодавців на ведення кадрових питань внаслідок скасування трудових книжок, а також дати бізнесу загальний економічний ефект у розмірі близько 500 млн грн.

"За даними Державної служби статистики станом на 2013 рік по Україні налічувалося близько 1,7 млн ​​підприємств, які в сумі мали більш ніж 8,7 млн ​​найманих працівників. Найбільша частина найманих працівників припадала на середні підприємства (3,1 млн), для малих і великих підприємств цей показник становив 2,8 млн і 2,4 млн відповідно ", - наголошує пояснювальна записка до проекту документа.

За розрахунками Міністерства економічного розвитку, на адміністрування кожної трудової книжки підприємство в середньому витрачає 1 годину праці відповідного фахівця - бухгалтера, спеціаліста відділу кадрів, HR-фахівця на рік, тобто скасування трудових книжок допоможе значно заощадити.