Мінфін запропонував корпоративним підприємствам здавати податкові накладні в електронному вигляді. Наразі послуга вже доступна клієнтам сервісу "Приват-банк 24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Сервіс дозволяє корпоративним клієнтам банку імпортувати накладні із спеціалізованих систем бухобліку, причому підписуються вони за допомогою електронно-цифрових підписів (ЕЦП) прямо в інтерфейсі сервісу", - повідомили в міністерстві.
Цифрові підписи можна отримати в Державній фіскальній службі та "Приватбанку". Користування послугою – безкоштовне. Адресати накладних, які не зареєстровані в системі банку, можуть бачити їх на спеціальному окремому сайті.
За думкою чиновників, електронна реєстрація ПДВ має спростити процедуру сплати податків та зменшити корупцію.
Читайте також: Банки прийматимуть документи в електронній формі
Нагадаємо, що два тижні тому на порталі державних послуг iGov.org.ua з'явилася можливість реєструвати автомобілі онлайн. Раніше на сайті з'явилася послуга замовлення посвідки на проживання та відсутність судимості.
На початку червня цього року Нацбанк зобов'язав банки визнавати документи в електронному вигляді на рівні паперових аналогів.