В Україні 11 січня цього року замість нинішніх паспортів нарешті будуть випускати нові пластикові ID-картки, які замінять паперові документи. Дістануться вони поки що не всім, а лише особам, яким виповнюється 16 років.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк зазначає міграційна служба, "Завдяки вбудованому безконтактному електронному чіпу, введення пластикової карти відкриває нові можливості для створення електронних сервісів та спрощення надання адміністративних послуг", - зазначає міграційна служба.
В випадку з ID-картками підтверджується, що такі документи найбільш захищені від підробок і виключають можливість користування ними будь-якою особою, окрім власника.
Зазначимо,що понад 90 країн з 193 держав-членів ООН уже видають такі документи, ще більше 20 готові до впровадження таких документів у найближчі роки.
У разі викрадення або втрати такого паспорта зловмисники не зможуть ним скористатися. Для зчитування інформації, наприклад на кордоні, будуть використовуватися автоматизовані контрольно-пропускні системи для власників біометричних паспортів.
Читайте також: Українці можуть подорожувати Європою зі старими паспортами
Мандрівки до країн, які використовують автоматичні пропускні системи, стануть більш зручними, без виснажуючих черг.
У паспорт громадянина України вноситиметься наступна інформація:
- Назва держави;
- Назва документа;
- Ім'я особи;
- Стать;
- Громадянство;
- Дата народження;
- Унікальний номер запису в Реєстрі;
- Номер документа;
- Дата закінчення строку дії документа (для закордонних паспортів – 10 років, внутрішній паспорт – безстроковий);
- Дата видачі документа;
- Уповноважений суб'єкт, що видав документ (код);
- Місце народження;
- Відцифроване фото особи власника;
- Відцифрований підпис особи.
Для тих, хто вперше отримує паспорт, він буде безкоштовним.
На сьогоднішній день при оформленні документів, у залежності від типу документа й обставин його оформлення, громадяни сплачують державне мито, вартість адміністративних послуг та вартість бланка. Для деяких документів і обставин, окремі або всі з перерахованих платежів відсутні.
Документи можна буде оформити через портал Державної міграційної служби та єдиний державний портал адміністративних послуг.