«Одяг, який ми шиємо, носить дружина Порошенка» - дизайнер

поділитись

0

2288

Ми були студентками, коли відкрили власну фабрику з пошиття одягу. Дизайн і фасон придумували самі. Почали продавати сукні і кофтинки через соцмережі

5 років тому бізнес на одязі почали подруги Анна Коваленко та Анастасія Янковенко. Вони заснували свій бренд MustHave. Зараз одяг виробництва їхньої фабрики можна придбати у власному інтернет-магазині, двох шоу-румах в Києві та у партнерів по всьому світові.

[gallery]

"Почалося все зі студентських часів. Нам із Настею завжди не вистачало потрібного одягу. Такого, який би підійшов на всі випадки життя. Виникла ідея купувати гарні китайські моделі й продавати їх у своєму магазині в Бердичеві", - каже "Знай" Анна Коваленко. Вона з напарницею винайняли місце в одному з тогівельних комплексів і придбали першу партію. Гроші позичили у знайомих.

Проте китайський одяг був поганої якісності. У кожній партії були браковані моделі, розміри не завжди співпадали.

"Зрозуміли – треба самим налагодити виробництво. Спочатку замовляли в ательє та на невеликих фабриках. В нашій першій колекції було 40 одиниць одягу - п'ять видів сорочок і два види суконь. Їх замовляли на одному з підприємств, проте вони, як й інші потім, не вкладалися у потрібні терміни. І ми через них підводили покупців", - пояснює дівчина.

Матеріал за темою П'ять способів знайти гроші на бізнес

Через півтора роки подруги відкрили власний цех з пошиття одягу в Бердичеві, звідти родом Анастасія. Найняли на роботу закрійника та дві швеї.

"Орендували кімнату на 20 метрів квадратних. Купили туди дві швейні машинки за 5 тисяч гривень та машинку для швів за стільки ж. Також замовили за тисячу розкрійний стіл та придбали праску за півтори тисячі. Полиці для тканини принесли свої. Загалом обладнання для цеху для нас коштувало близько 16 тисяч гривень".

У місяць вони шили 100 одиниць жіночого одягу. Дизайн розробляли самі.

"Продумували одяг за двома критеріями - щоб подобався нам і був універсальний, підходив до різних образів. Наприклад, щоб одна й та ж сукня личила й до підборів, і кросівок. Щоб в ній можна було б гуляти парком із хлопцем, чи доповнити прикрасами та йти на якийсь урочистий захід. На жаль, такий наш стиль у Бердичеві був не дуже затребуваний. Тому ми почали продавати наш одяг через соцмережі. Я знімала Настю в одязі нашого виробництва на фотоапарат й публікувала світлини в інтернеті. Після цього одяг став краще продаватися, що дало змогу орендували приміщення більшої площі для цеху, ми відкрили власний шоу-рум в Києві і відкрили інтернет-магазин".

80% одягу Musthave. - це сукні різного кольору та фасону. Вони коштують близько 1000 грн, кофтинки і футболки - від 399 грн. Оскільки в Україні немає виробництва гарних тканин, напарницям по бізнесу приходиться закуповувати матеріали з Європи.

"Через це, на жаль, вартість нашої продукції залежна від курсу. Одяг MustHave за ці роки став популярним. Його полюбляють телеведучі Ольга Фреймут, Катя Осадча та перша леді Марина Порошенко. Раз нам зателефонувала стиліст Зоя Звіняцковська. Вона у нас попросила для примірки кілька моделей, різних розмірів. Ми ще не знали для кого. Коли вже продали їй три сукні, нам таємно розповіли, чий це був вибір. Було дуже приємно", - каже Анна.

Бізнес на одязі, за підрахунками консалтингової компанії "МПП-консалтинг", приносить щомісяця 200-220 тисяч гривень прибутку, з них 120-150 тисяч потрібно витратити на зарплати, податки та обслуговування.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Шоу-бізнес
22.11.2017
Вибір редакції, Ексклюзив, Техно
21.11.2017
Гуморист вдруге стане ведучим відбору
0
0
22:16 22.11.2017
Причина такого рішення СБУ традиційна
0
0
21:45 22.11.2017
Співак мріє зустрітися з українцями
0
0
21:24 22.11.2017
На концерті було аж занадто гаряче
0
0
19:25 22.11.2017
Стосунки з бойфрендом акторка довго приховувала
0
0
19:05 22.11.2017