В "Укрзалізниці" з'явилась гаряча лінія для скарг

поділитись

0

2850

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце

Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію. Дзвонити можна за телефоном: (044) 465-33-44.

За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники "Укрзалізниці" в найкоротші терміни повинні зв'язатися з адресатом повідомлення.

Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".

"Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов'язаний надати на першу вимогу", - повідомили в прес-службі.

Читайте також: "Укразалізниця" запускає два нових маршрути до Києва і Лисичанська

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.

Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації, дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Техно
19.07.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
12.07.2017
У жителів столиці запитали про червоні прапорці на міських пляжах
0
0
08:12 22.07.2017
Чотирирічні діти підпалили квартиру
0
0
16:30 21.07.2017
Центр Києва перекриють на ремонт, а на дорогах очікуються масштабні пробки
0
0
13:59 21.07.2017
Дивний автомобіль нагадує інопланетне судно
0
0
11:26 21.07.2017
Запрацювали перші комплекси з фіксації порушень правил дорожнього руху
0
0
00:45 21.07.2017