Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію. Дзвонити можна за телефоном: (044) 465-33-44.

За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники "Укрзалізниці" в найкоротші терміни повинні зв'язатися з адресатом повідомлення.

Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".

"Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов'язаний надати на першу вимогу", - повідомили в прес-службі.

Читайте також: "Укразалізниця" запускає два нових маршрути до Києва і Лисичанська

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.

Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації, дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.