Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію. Дзвонити можна за телефоном: (044) 465-33-44.

За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники "Укрзалізниці" в найкоротші терміни повинні зв'язатися з адресатом повідомлення.

Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".

"Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов'язаний надати на першу вимогу", - повідомили в прес-службі.

Читайте також: "Укразалізниця" запускає два нових маршрути до Києва і Лисичанська

Популярні новини зараз
Заплатите комуналку і за себе, і за інших людей: українці залишаються із чужими боргами Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться ПриватБанк блокує карти: яка операція може залишити без доступу до коштів Грошова допомога для пенсіонерів: хто може отримати майже 3 тисячі гривень
Показати ще

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.

Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації, дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.