В "Укрзалізниці" з'явилась гаряча лінія для скарг

поділитись

0

2850

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце

Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію. Дзвонити можна за телефоном: (044) 465-33-44.

За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники "Укрзалізниці" в найкоротші терміни повинні зв'язатися з адресатом повідомлення.

Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".

"Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов'язаний надати на першу вимогу", - повідомили в прес-службі.

Читайте також: "Укразалізниця" запускає два нових маршрути до Києва і Лисичанська

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.

Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації, дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
ОРЛАН покаже перфоманс "Петиція проти смерті"
0
0
11:45 20.11.2017
Пам'ятник у Києві залили цементом вдруге за місяць
0
0
10:44 20.11.2017
Причини пожежі поки невідомі
0
0
16:38 19.11.2017
Легкої наживи не вийшло, тепер ними точно зацікавиться військова прокуратура
0
0
14:29 19.11.2017