До кінця березня міська влада столиці пообіцяла встановити у місті 50 кіосків, у яких кияни зможуть придбати хліб за низькою ціною - так званий соціальний хліб. Але станом на 3 квітня у столиці діють лише 10 кіосків. А мер Віталій Кличко готовий розірвати договір з підприємством "Київхліб" за занадто дорогу ціну їхніх виробів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКіоски у Києві, де продають хліб за фіксованою ціною, почали встановлювати з лютого. До кінця року в КМДА планували відкрити 200 точок з продажу соціального хліба. Договір про постачання дешевого хліба та фіксовану ціну на нього міськадміністрація уклала з найбільшим столичним виробником компанією "Київхліб". Мер міста Віталій Кличко пообіцяв, що ціна буде фіксованою до 2018 року.
Проте вже у лютому виробник змушений був на декілька відсотків підняти ціни. Наступне зростання цін на соціальний хліб відбулося у березні, на 25 – 30%.
"Зростають ціни на все: на паливо, продукти та інгредієнти для випічки, енергоносії. Тож ми вимушені закладати свої витрати у ціну", - виправдовуються на підприємстві.
В Антимонопольному комітеті на підвищення ціни зреагували миттєво і почали розслідування, унаслідок чого ціну вдалося дещо знизити. Хліб український за 8,58 грн. подорожчав до 6,9 грн., батон нарізний по 7,2 грн. подешевшав до 5,34, вартість хліба пшеничного знизилася з 7,14 грн. до 5,64 грн.
"Ми домовилися з керівництвом підприємства не підвищувати ціну на соціальний хліб. Якщо вони не дотримають слова, будемо розривати з ними договір та шукати інших постачальників дешевого хліба. Пропозиції вже є", - заявив Віталій Кличко.
Насправді міська влада просто загнала "Київхліб" у глухий кут. Власні кіоски підприємство ставить на газонах.
"Гадаю, підприємство робить це умисно, аби ми демонтували кіоски та закривали їх. "Київхліб" не зацікавлений у відкритті таких кіосків та не хоче продавати дешевий хліб. Просто такими є умови конкурсу, і ми їх змушуємо це робити", - пояснив Дмитро Білоцерковець, керівник департаменту міського благоустрою.
Пекарі невдоволені тиском міської влади на них.
"2013 року ми мали 24 мільйони прибутку, а торік маємо понад 20 мільйонів гривень збитку. Якщо ціни на все зростатимуть і надалі, а ми будемо утримувати ціну – ми просто збанкрутуємо", - кажуть у прес-службі компанії.
Тримати фіксованою ціну аж до 2018 року виробники не згодні.