"Яндекс" став титульним спонсором турецького "Фенербахче"

поділитись

0

170

Для "Яндекса" це спонсорство стало першим у футбольному середовищі

Нещодавній суперник "Шахтаря" у Лізі Чемпіонів "Фенербахче" уклав угоду про партнерство із російською ІТ-компанію "Яндекс". Відтепер назва найпопулярнішою у Росії пошукової мережі буде зображена на футболках команди.

Про фінансові умови партнерства поки інформації немає, але це спонсорство розраховано на сезон 2015/2016. Це стане своєрідним тестовим періодом для обох сторін.

Для "Яндекса" це спонсорство стало першим у футбольному середовищі. Компанія є четвертою у світі пошуковою системою за популярністю після Google, Bing та Yahoo.

Раніше на футболках "Фенербахче" красувався логотип компанії Turkcell - одного з найбільших турецьких стільникових операторів.

Читайте також: Росія заморозила частину фінансування на підготовку до чемпіонату світу з футболу

Нагадаємо, саме "Фенербахче" був суперником "Шахтаря" у третьому кваліфікаційному раунді Ліги Чемпіонів. Гірники впевнено переграли турків вдома із рахунком 3:0.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Ексклюзив, Політика
14.03.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
23.03.2017

Коментарі

Представляємо вашій увазі результати матчів європейської кваліфікації до ЧС-2018
0
0
00:35 26.03.2017
Пройшла виставкова зустріч легенд Ліверпуля і Реала.
0
0
22:55 25.03.2017
Еліна Світоліна представила своє турнірне розклад на ґрунтову частину сезону.
0
0
21:25 25.03.2017
Хачеріді розповів про травму після матчу і не виклик до збірної.
0
0
20:29 25.03.2017