Американський виробник спортивного одягу Nike вирішив змінити головну зірку своїх рекламних кампаній. Маркетологи вирішили прикрасити свій бренд обличчям Неймара, а не Роналду, повідомляє Marketing Deportivo.

Перед минулорічним Чемпіонатом світу Nike також хотів зробити барселонську зірку головним об'єктом уваги до свого бренду, але вирішив не зраджувати футболіста "Реала". Тоді він грав на турнірі у складі своєї збірної Португалії.

Наступного ж літа у американців є усі причини перемкнутися саме на Неймара. Олімпійські ігри пройдуть у рідній країні 23-річного футболіста - Бразилії. Роналду не братиме участі у цих змаганнях.

Тож саме футболіст "Барселони", а не "Реала" має усі шанси стати головною зіркою рекламної кампанії.

Читайте також: Англійську Прем'єр-лігу бажають скоротити до 18 команд

Нагадаємо, Nike має погану славу через свої рекламні ролики перед великими турнірами. Майже усі футболісти, які офіційно представляли бренд на двох останніх Чемпіонатах світу, провалили турніри.