Американський виробник спортивного одягу Nike вирішив змінити головну зірку своїх рекламних кампаній. Маркетологи вирішили прикрасити свій бренд обличчям Неймара, а не Роналду, повідомляє Marketing Deportivo.

Перед минулорічним Чемпіонатом світу Nike також хотів зробити барселонську зірку головним об'єктом уваги до свого бренду, але вирішив не зраджувати футболіста "Реала". Тоді він грав на турнірі у складі своєї збірної Португалії.

Наступного ж літа у американців є усі причини перемкнутися саме на Неймара. Олімпійські ігри пройдуть у рідній країні 23-річного футболіста - Бразилії. Роналду не братиме участі у цих змаганнях.

Тож саме футболіст "Барселони", а не "Реала" має усі шанси стати головною зіркою рекламної кампанії.

Читайте також: Англійську Прем'єр-лігу бажають скоротити до 18 команд

Популярні новини зараз
Пенсіонери можуть оформити надбавку понад 1000 грн: не всі про це знають Після індексації пенсії в Україні насправді зменшилися Пенсіонерів обкладуть податками: у кого держава забиратиме частину виплат Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

Нагадаємо, Nike має погану славу через свої рекламні ролики перед великими турнірами. Майже усі футболісти, які офіційно представляли бренд на двох останніх Чемпіонатах світу, провалили турніри.