Укрпошта сьогодні, 12 квітня, представила новий логотип, який за словами керівника товариства, буде дарувати українцям усмішку.

Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

У розробці логотипу та салогану брала участь компанія "Saatchi&Saatchi". Як зазначив керівник Укрпошти Ігор Смілянський, ребрендінг, над яким працювали близько року, повинен принести позитивні зміни товариству.

"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму. Я в перший день обіцяв, що "Укрпошта" почне посміхатися і ми працюємо над цим. Ми недавно дали порошок листоношам за зниженими цінами, вони починають посміхатися. Уявляєте, ми ощасливили таким чином 36 тис. чоловік", - сказав на презентації Смілянський.

За словами топ-менеджера оновлений логотип, своєю яскравістю повинен привернути увагу нових клієнтів. Зараз компанія також працює над запуском експрес-пошти та удосконалює кур’єрську доставку.

Популярні новини зараз
В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло "Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам
Показати ще

"Цей той бренд, який ми порахували компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!), і залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами", - зазначив гендиректор Укрпошти.

Як повідомляв раніше інформаційний портал "Знай.ua", послуги Укрпошти подорожчали на 50%.