Про це заявив радник прем'єр-міністра Юрій Голик, повідомляє «РБК-Україна».

В якості яскравого прикладу незадовільних підходів до роботи з боку «Укравтодору» Голик розповів про те, як раніше проходив ремонт траси Мерефа-Лозова.

«Пару доріг в Харківській області другий рік стоять без верхнього шару (тільки в нижньому). Але на 2019 рік був виділений 1 млрд на цю трасу. Трасу категорії М - Міжнародну - не доробили, але трасу категорії Р - Регіональну - почали. Звичайно ж, і цю трасу теж не планували закінчувати. Вважали, що досить зробити вирівнюючий шар і залишити дорогу в такому стані зимувати. Генії планування», - заявив Голик.

Трасса Р-51 Мерефа - Лозовая. Харьковская область. Яркий пример идиотского подхода в рамках старой концепции...

Geplaatst door Юрий Голик op Woensdag 20 november 2019

За словами радника прем'єра, на щастя, восени 2019 року знайшли спосіб закінчити ремонт більшої частини траси.

«Але геніальні планери забули про ще один свій факап - відремонтована дорога закінчується на кордоні з Дніпропетровською областю, в якій «Укравтодор» робити продовження цієї дороги в найближчі кілька років не планував. Таке хаотичне планування уповільнює ремонт доріг і безпосередньо впливає на вартість проекту», - розповів радник прем'єра.

Водночас, Голик запевнив, що вже в наступному році всі розпочаті і кинуті Укравтодором ремонти доріг будуть дороблені. А нові об'єкти будуть робитися в рамках концепції «від початку і до кінця, та бажано в рамках року».

Як повідомлялося, Юрій Голик видав книгу «Нескінченність не для слабаків. Книга про менеджерах, хакнувшіх систему держуправління », в якій поділився успішним досвідом проведення реформ в Дніпропетровській області.