Якщо міністр інфраструктури не подолає системну корупцію в "Укрзалізниці", депутати будуть піднімати питання про його заміну. Про це заявив народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко, передає Знай юа з посиланням на Цензор.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДепутат нагадав, що за висновками Госаудитслужбы в "Укрзалізниці" виявлено порушень на суму майже 12 млрд грн. У тому числі корупційні зловживання при проведенні закупівель, що негативно позначилося на фінансовому становищі підприємства, яке зараз знаходиться на межі дефолту.
"Мова йде про неефективність управління попередніх керівників "Укрзалізниці". Мова йде про створення фінансової піраміди. Про те, що вони декларують на папері прибуток, а за фактом ситуація зовсім інша. Тому що не виконуються капітальні інвестиції, зменшується швидкість обороту вагонів і т. д. ", - пояснив Скічко.
На його думку, виявлені Госаудитслужбой факти повинні розслідувати правоохоронні органи, а профільний міністр повинен вжити термінових заходів для подолання корупції в галузі. В іншому випадку, він не виключає ініціювання депутатами відставки чинного міністра інфраструктури.
"Ми намагаємося достукатися до нашого Кабміну, до наших міністерств з таких питань, в яких вони помиляються. Вони не завжди нас чують, я кажу відверто, як є. Але я сподіваюся, що пан Криклій прислухається. Якщо не прислухається, то, я думаю, терпіння народних депутатів вичерпається. І тоді вже будемо збирати підписи", - сказав Скічко.
Нагадаємо, Госаудитслужба повідомила, що за результатами ревізії фінансово-господарської діяльності АТ "Укрзалізниця" та його 24-х філій за період з 01.01.2018 за 30.09.2019 року виявлено порушень на суму 11,8 млрд грн, що негативно вплинуло на фінансово-господарську діяльність держпідприємства, зокрема при проведенні публічних закупівель підприємством здійснено порушень на 8,9 млрд грн.
Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав істотними недоліками у роботі міністра інфраструктури сумнівну кадрову політику і масштабну корупцію в "Укрзалізниці", а також порадив керівництву Мінінфраструктури та "Укрзалізниці" пошукати фінансовий ресурс не підняттям тарифів на вантажні перевезення, а зосередитися на подоланні корупції, втрати від якої складають 15-20 млрд грн на рік.