Про це пише Политрада в матеріалі «Мистецтво саботажу: чому Криклій не почав реформу "Укрзалізниці"?».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВидання повідомляє, дії міністра інфраструктури щодо реформування «Укрзалізниці» більше схожі на саботаж, зокрема він не наполягає на прийняття необхідного для цього законопроекту «Про залізничний транспорт», а проект закону «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту» і зовсім був відкликаний ним з парламенту.
«Його абсолютно влаштовує формат «чорної діри», в якому перемішано все на світі: інфраструктура, пасажирські перевезення, вантажні перевезення, управління вагонним господарством, ремонт локомотивів і вагонів і т. д. В рамках реформи все це повинно бути розділено на бізнес-сегменти. Всюди, крім інфраструктури, створені умови для конкуренції. Тільки так можна забезпечити ефективність роботи залізниці, підвищити якість і уникнути необґрунтованого зростання цін. В ході перетворень доведеться відкрити ринок для приватних гравців», - йдеться в матеріалі.
На думку автора, міністру не вдалося викорінити корупцію в «Укрзалізниці», але вдалося її очолити. Зокрема, за його словами, міністр разом з друзями створив тіньової офіс, який заробляє на держпідприємстві.
Нагадаємо, згідно з даними Госаудитслужбы, за результатами ревізії фінансово-господарської діяльності АТ «Укрзалізниця» та його 24-х філій за період з 01.01.2018 за 30.09.2019 року в роботі підприємства виявлено порушень на суму 11,8 млрд грн, що негативно вплинуло на його фінансово-господарську діяльність.
Раніше екс-міністр транспорту і зв'язку Євген Червоненко заявив, що дії міністра інфраструктури Владислава Криклія спрямовані лише на особисте збагачення, а його ініціативи призведуть до зростання корупції і розвалу «Укрзалізниці».
У свою чергу народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що якщо міністр інфраструктури не подолає системну корупцію в «Укрзалізниці», депутати ініціюватимуть питання про його заміну.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше