Про це заявив комерційний директор ПАТ «Донбасенерго» Олег Ларіонов у коментарі інтернет-виданню ICC Ukraine.

«З точки зору теплової генерації будь-яке підвищення тарифів у суміжних з електрогенерацією галузях промисловості, як правило, тягне за собою підвищення собівартості кінцевої продукції. Транспортування вугілля українськими залізницями закладено в тариф електроенергії і становить до 5% від усіх витрат теплової генерації», - пояснив Ларіонов.

Він підкреслив, підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить фінансове навантаження для електростанцій що працюють на вугіллі, які і без того зазнають збитків, а також посилить кризу на енергоринку.

"Компанія "Донбасенерго" неодноразово заявляла, що в даний час вітчизняні теплоелектростанції працюють з колосальним збитком. Підвищення тарифів на залізничні перевезення ще більше ускладнить ситуацію на ринку електроенергії, що переживає сьогодні наймасштабнішу кризу з часів незалежності України, і стане додатковим фінансовим навантаженням для електростанцій, що працюють на вугіллі", - сказав Ларіонов.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів "Укрзалізниці" на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять
Показати ще

У той же час у Першій енергетичної асоціації України заявили, що підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн в рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.