Про це заявив народний депутат Сергій Магера.

«На прикладі останніх історій, які генерує сьогодні керівництво «Укрзалізниці» - наказ від 26 червня, який фактично підірвав ситуацію по вагонному господарству у наших виробничників. 26 червня видається наказ, коли з 1 червня підприємство (Комбінат імені Ілліча – ред.) не може повернути порожні вагони «Укрзалізниці», які до нього зайшли в статусі придатних. А «Укрзалізниця» тепер вимагає їх відремонтувати за рахунок підприємства. От щоб ви представляли, тільки з 4 складів 78 вагонів були визнані непридатними, які до них зайшли як придатні. І це 32% з усього цього боротися з чотирьох складів», - розповів Магера.

За його словами, якщо не втрутитися в ситуацію, «Укрзалізниця» штучно зупинить Маріупольський металургійний комбінат ім.Ілліча, який є найбільшим металургійним підприємством країни.

«Це просто катастрофа недбалості, безвідповідальності і фактично бажання заробити за рахунок інших», - заявив Магера.

Нагадаємо, раніше компанія «Укрметалургпром» заявила про тиск «Укрзалізниці» на вантажовідправників з метою змусити їх  погодитися на укладання з 1 липня нового дискримінаційного договору з УЗ про організації вантажоперевезень. У компанії нагадали, що в «Укрзалізниці» формально поставилися до рекомендацій Антимонопольного комітету на доопрацювання нової редакції договору з урахуванням зауважень учасників ринку і більшість спірних питань, на які вказували перевізники, залишилися без змін.

Популярні новини зараз

Маленькі кияни врятували життя вмираючому дідусю - кликали на допомогу з вікна

Лукашенко після масових страйків зробив відчайдушну заяву: "Президент покинув країну"

Копи припинили шукати зниклого 15-річного франківчанина - надії більше немає

Українцям видадуть на руки по 8000 гривень: хто і коли зможе отримати виплату

Показати ще