Колишній народний депутат і чинний член наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Лещенко лобіює інтереси власників феросплавного бізнесу, використовуючи відверті маніпуляції і брехня щодо бізнесу System Capital Management (SCM).

Про це пише директор з комунікацій СКМ Наталя Ємченко в колонці «Лещенко лобіює інтереси Коломойського і Пінчука», оприлюдненої у виданні Kyiv Post в якості реакції та публікацію Сергія Лещенка від 17 липня.

«Риторика Лещенко повністю збігається з риторикою феросплавного лобі. Я з легкістю можу показати це на конкретних прикладах. Виходячи з цього я беруся озвучити гіпотезу: Лещенко лобіює саме їх інтереси», — пише Наталія Ємченко.

Якщо використовувати термінологію Лещенко, то саме феросплавний бізнес, який належить Ігорю Коломойському і Віктору Пінчуку, хоче отримати в заручники українську енергетику, і в тому числі іноземних інвесторів, які вклали гроші в сектор відновлюваних джерел.

«Лещенко, лобіюючи збереження ручного управління ринком в інтересах феросплавів (коли держава постійно змінює правила гри – прим. Н. Ємченко), бере заручників разом з ними. Тобто насправді робить те, в чому звинувачує інших», — відзначає директор з комунікацій SCM.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

За її словами, феросплавні заводи як найбільші споживачі електроенергії зацікавлені в занижених регульованих цінах на электроэнергоносители для збереження надприбутків.

«Продаючи продукцію своїх підприємств за ринковими цінами на зовнішніх ринках, вони намагаються зберегти для своїх приватних немодернізованих виробництв занижену регульовану ціну енергоносіїв. Так формуються їх, феросплавників, надприбутки. І державні сверхубытки», — акцентує увагу директор з комунікацій SCM.

Ємченко зазначає, що в ментальності власників феросплавного бізнесу, лобіювання всіляких пільг з допомогою політиків, журналістів і навіть правоохоронців виглядає куди більш дієвим інструментом підвищення прибутковості бізнесу, ніж інвестиції в модернізацію, энегоэффективность і компетенції менеджменту.

«Зараз всім гравцям, у тому числі західних, дуже важливо не піти на поводу у професійних політичних лобістів-маніпуляторів. Єдиний вірний шлях для України та її друзів за кордоном – підтримувати не прізвища, а інституційні реформи. Саме вони дозволять приборкати неефективність, стала відмінною рисою української економіки», — підсумувала Наталія Ємченко.