Компанія "Укртатнафта", що входить у орбіту інтересів бізнесмена Ігоря Коломойського, в черговий раз намагається домогтися підвищення мит на імпорт нафтопродуктів, пише "РБК-Україна".

Пропозиція "Укртатнафти" ввести спецмита на імпортне дизельне паливо приведе до додаткових витрат аграріїв у розмірі 1,6 млрд грн. Про це йдеться в статті "РБК-Україна", "Монопольна мито: хто постраждає від зростання цін на дизельне паливо".

У матеріалі наголошується, що компанія "Укртатнафта", що входить у орбіту інтересів бізнесмена Ігоря Коломойського, в черговий раз намагається домогтися підвищення мит на імпорт нафтопродуктів. Зокрема, зараз вона просить Міненерго з 1 серпня ввести спецмито на імпорт дизпалива з Росії у розмірі 8,46%.

За словами автора Олександра Хищенко, підвищення мит призведе до неминучого зростання цін на паливо для споживачів, що надасть додатковий тиск на українську економіку.

"При річному обсязі ринку ДТ в 7 млн тонн, додаткові витрати економіки від введення мит й підвищення цін можуть скласти 280 млн доларів або 7,7 млрд гривень", – йдеться у матеріалі.

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

За інформацією видання, найбільші втрати понесуть аграрії, які споживають близько 1,5 млн тонн дизельного палива в рік. Підвищення мит на паливо призведе до того, що їх додаткові витрати зростуть до 1,6 млрд грн.

"У разі введення мита та подальшого зростання цін витрати аграрного сектору на придбання дизпалива в річному обчисленні складуть 60 млн доларів або 1,656 млрд гривень. І як результат – для аграрних підприємств збільшення витрат на паливо перед збиральною кампанією призведе до зниження їх конкурентоспроможності", – наголошується в статті.

21 лютого "Укртатнафта", "Укрнафта" і "Укргазвидобування", контрольованих групою "Приват", а також НАК "Нафтогаз України" зажадали негайно ввести мито на дизельне паливо в розмірі 8,46% і до 2024 року підвищити її до 25,4%. Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі при Мінекономрозвитку вирішила не порушувати антисубсидиційне розслідування щодо імпорту в Україну дизпалива і скрапленого газу, тобто відмовилася ввести мито.