Уніфікація плати за порожній пробіг, яку ініціює Укрзалізниця, є прихованим підвищенням залізничних тарифів, подібна ініціатива – це зловживання монопольним становищем. Про це заявив голова Асоціації "Укркокс" Анатолій Старовойт.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Природно, що це один із способів підвищення тарифу, металурги завжди борються з цими тарифами. У нас великі обсяги перевезень як сировини, так вже і готової продукції. Монополія державна постійно піднімає питання про підвищення тарифів. Підняття тарифів негативно впливає на металургію. А Металургія працює зараз дуже складно", - зазначив він.
Нагадаємо, 5 серпня на сайті Міністерства інфраструктури оприлюднено проект наказу»Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги". Згідно з ним, міністерство пропонує зробити уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення, вантажу, що перевозиться у вагоні до вивантаження. Так, в даний час тариф на перевезення порожнього вагона після вивантаження вантажу першого класу становить 1533 грн; другого класу - 2326 грн; третього класу - 3730 грн. Наказом же пропонується встановити єдиний тариф у 2326 грн.
Як відзначають експерти, найбільше постраждає енергетика і будівельна галузь. Член Комітету з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Верховної Ради Михайло Волинець вже заявив, що уніфікація плати за порожній пробіг несе значні ризики для енергетичної безпеки України.