Про це йдеться в матеріалі "Укрзалізниця" на сайті "Обозреватель".

Видання зазначає, що УЗ може вирішити фінансові проблеми без підвищення тарифів на вантажоперевезення, яке хочуть здійснити з вересня поточного року через уніфікацію плати за порожній пробіг вагонів. На думку експертів, додатковий чималий ресурс дасть Оптимізація витрат компанії.

"Наприклад, згідно з фінпланом залізничного монополіста на поточний рік витрати на сировину і матеріали в порівнянні з 2019-м зростуть на 83%. Хоча у світі ціни на ресурси та сировину стабільно падають, а в Україні який місяць фіксується промислова дефляція. За підрахунками експерта-аналітика Бориса Кушнірука, в абсолютних цифрах йдеться про необґрунтоване зростання витрат на 4,5 млрд.грн.",- повідомляє видання.

"Обозреватель" також нагадав, що депутат Олексій Гончаренко раніше повідомляв, що тільки за перший квартал цього року УЗ переплатила за електроенергію на користь приватних енерготрейдерів 320 млн грн.

Крім того, УЗ могла б утриматися і від збільшення адміністративних витрат і підвищення посадових окладів співробітникам компанії. За підрахунками економіста Бориса Кушнірука, Додаткові адмінвитрати "з'їдять" ще 3 млрд грн.

Популярні новини зараз

Карантин в Україні продовжать восени: чого очікувати з 1 вересня

Тіна Кароль показала красеня, з яким підкорює Ісландію: "Нас розсекретили"

Ірина Горова показала чоловіка, який підкорив її серце після Потапа: Настя Каменських закохається

"Холостячка" Ксенія Мішина втерла ніс Еллерту, поки вранці його будить вже інша: "Тільки вона могла"

Показати ще

"За найскромнішими підрахунками, Оптимізація витрат УЗ вивільнила б ресурс у розмірі 20 млрд грн на рік. Що дозволило б не тільки збільшити інвестиції в оновлення тяги та інфраструктури, а й знизити монопольні тарифи, створивши тим самим потужний стимул для відновлення економічного зростання в Україні вже з наступного року", - підкреслюється в матеріалі.

Нагадаємо, раніше екс-перший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи «Укрзалізниці» залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базових галузях.

Водночас у першій енергетичній асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн на рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.