Про це йдеться у зверненні Профспілки працівників вугільної промисловості України до прем’єр-міністра України, керівників міністерств інфраструктури та енергетики.

 

В Профспілці зазначили, що ініціатива «Укрзалізниці» призведуть до зростання транспортних витрат вугільної та енергетичної галузей.

 

За їх підрахунками, у випадку впровадження проекту Наказу Мінінфраструктури щодо уніфікації тарифів на перевезення порожніх вагонів, вартість перевезення палива для потреб теплових електростанцій зросте в середньому на 30-40 грн., або на 10-13%, а транспортні витрати підприємств галузі зростуть до кінця поточного року на 150 млн грн., та ще на 1 млрд грн. у наступному році.

Популярні новини зараз

Українська Кардашьян закрилася у примірювальній магазину і почала "любити" себе

У львів'ян відберуть автівки на дизелі

У родині Комарова зі "Світу навиворіт" довгоочікуване поповнення, вже відома стать малюка

У центрі Києва батько гуляв з мертвим сином у візку: не помітив

Показати ще

 

«За умов кризи у вугільній галузі та енергетиці України в цілому таке додаткове фінансове навантаження матиме значні негативні наслідки», - наголошується в зверненні.

 

Зокрема, в Профспілці вважають, що збільшення витрат на транспортування суттєво погіршить ситуацію у вугільній галузі та призведе до збільшення обсягів необхідних дотацій, а також підвищить ризики зупинки діяльності підприємств, зростання безробіття та погіршення соціально-економічної ситуації в шахтарських регіонах.

 

Та закликали Мінінфраструктури відкликати проект наказу і встановити мораторій на підвищення тарифів на залізничні перевезення до кінця 2020 року.

 

Нагадаємо, раніше екс-перший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи «Укрзалізниці» залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базовим галузям.

 

У той же час у Першій енергетичної асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн в рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.