Про це йдеться у зверненні Профспілки працівників вугільної промисловості України до прем’єр-міністра України, керівників міністерств інфраструктури та енергетики.

В Профспілці зазначили, що ініціатива «Укрзалізниці» призведуть до зростання транспортних витрат вугільної та енергетичної галузей.

За їх підрахунками, у випадку впровадження проекту Наказу Мінінфраструктури щодо уніфікації тарифів на перевезення порожніх вагонів, вартість перевезення палива для потреб теплових електростанцій зросте в середньому на 30-40 грн., або на 10-13%, а транспортні витрати підприємств галузі зростуть до кінця поточного року на 150 млн грн., та ще на 1 млрд грн. у наступному році.

«За умов кризи у вугільній галузі та енергетиці України в цілому таке додаткове фінансове навантаження матиме значні негативні наслідки», - наголошується в зверненні.

Зокрема, в Профспілці вважають, що збільшення витрат на транспортування суттєво погіршить ситуацію у вугільній галузі та призведе до збільшення обсягів необхідних дотацій, а також підвищить ризики зупинки діяльності підприємств, зростання безробіття та погіршення соціально-економічної ситуації в шахтарських регіонах.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський зробив важливу заяву в День пам'яті: "Ми не можемо уникнути війни"

Посеред травня частину України засипало снігом, а температура впала нижче нуля

Яке покарання чекає за носіння георгіївської стрічки та іншої тоталітарної символіки: заява МВС

Вєрка Сердючка несподівано здійснила мрію коміка Юрія Ткача: "Чекав цього 20 років"

Показати ще

Та закликали Мінінфраструктури відкликати проект наказу і встановити мораторій на підвищення тарифів на залізничні перевезення до кінця 2020 року.

Нагадаємо, раніше екс-перший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи «Укрзалізниці» залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базовим галузям.

У той же час у Першій енергетичної асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн в рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.