Про це заявив президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков, коментуючи ініціативу Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вагонів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа його словами, намір Мінінфраструктури скоротити термін служби залізничних вагонів загрожує серйозними проблемами для промисловості, що в нинішніх кризових умовах неприпустимо. Зокрема, внаслідок списання вагонів виникне дефіцит рухомого складу, який у свою чергу негативно позначиться на роботі металургів.
"Як представник гірничо-металургійного комплексу кажу про те, що ми зацікавлені в тому, щоб на залізничних коліях експлуатувалися вагони належної якості. За те, щоб технічні вимоги до вагонного парку посилювалися, щоб вони в будь - якому випадку беззастережно виконувалися всіма суб'єктами ринку, ми проти того, щоб зараз адміністративними заходами створювався штучний дефіцит на ринку», - сказав Каленков.
На його думку, це рішення приймається в інтересах виробників вагонів, які отримають додаткові замовлення на свою продукцію. І вважає такий підхід несправедливим.
"Думаю, ці компанії можуть цілком існувати в конкурентному ринку і поставляти свою продукцію на експорт і діяти в тих умовах, в яких діємо ми – вантажовідправники. Це було б справедливо", - вважає Каленков.
Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.
У свою чергу виконавчий директор спільноти Європейський залізничних та інфраструктурних компаній, що об'єднує операторів 71% європейських залізниць, Лібор Лохман заявив, що в Європі вік залізничного вагона не є причиною для його списання і немає поняття "термін експлуатації вагона", головне - підтримувати його в справному стані.