Відмова Державної регуляторної служби узгодити скорочення терміну експлуатації вагонів - правильне рішення, яке дозволить підвищити конкуренцію на ринку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявив віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов.
"Це правильний крок. Тому що значення має не вік вагона, а його технічний стан. За цей час, зрозуміло, що все зношується, але ту ж колісну пару можна замінити, можна провести капітальний ремонт вагона. За великим рахунком, можна його так відремонтувати, що в підсумку від початкового вагона, може бути, вже нічого і не залишилося. Але це ж все одно вагон, і він може їздити", - розповів Соколов.
На його думку, рішення ДРС сприятиме розвитку конкуренції на ринку перевезень, що дозволить знизити тарифи на послуги вантажоперевізників.
"Якщо проблема полягає в тому, що у залізниці як державного підприємства виникли проблеми, пов'язані з тим, що вона зіткнулася з конкуренцією з боку приватних вагонів, і через це не завжди може завантажити свої потужності так, як їй хочеться, і отримати доходи, які вона хотіла б,-так це ж прекрасно. Це означає, що ось вона, конкуренція, і в цій конкуренції країна отримає нижчу ціну», - підкреслив Соколов.
Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.
Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.
У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян підкреслив, що для «Укрзалізниці» першочерговим є вирішення проблеми нестачі локомотивів, і саме в них потрібно інвестувати кошти, а не в покупку нових вагонів на заміну тим, які планують списати.