Таку думку висловив політолог Вадим Карасьов, коментуючи низку брудних піар кампаній проти голови комітету Банківської справи Сергія Рибалки, додаючи, що рівень політика завжди визначається не просто його досягненнями та виконаними обіцянками, але й рівнем його ворогів. Власне через це, голову комітету уже можна назвати таким, що відбувся у вищій політичній лізі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«З однієї сторони, атаки в комітеті можуть бути пов’язані із професійною діяльністю його голови та ситуацією у державному менеджменті банківського сектору вцілому. З іншої, політичним переслідуванням та намаганням заплямити його політичний імідж» - вважає Карасьов.
«Але політика це не бізнес і не математика, тут працюють нелінійні правила гри, через що саме такі чорні кампанії тільки додають впізнаваності політику, розширюючи його електоральну базу. Адже з плином часу фейкові звинувачення зникнуть, а розпіарене прізвище залишиться. Через що політик ще й зможе подякувати власним ворогам, за гарно сплановану кампанію вдало використавши медійну впізнаваність» - додає експерт.
«Український медіа простір надзвичайно насичений новинами, тому, дуже часто втрачається суть політичних меседжів та повісток, а особливо якщо вони надумані чи сплановані заздалегідь та не підкріплені конкретним фактажем. Але в той же час, самі ж політики перетворюються на дійових осіб, медійних персонажів, яких виборець хоче бачити на екранах своїх девайсів. Тому будь який піар, всерівно піар, головне вправно цим скористатися» - на завершення додав експерт.
Нагадаємо, що лідер партії Батьківщина була автором нападок на Сергія Рибалку, а генеральна прокуратура на чолі із Юрієм Луценко, розпочала низку справ проти Рибалки та його найближчого оточення. Така активність розпочалася одразу після того, як голову комітету фінансів та банківської справи почали розглядати як одного із претендентів на голову НБУ.