Тимошенко готується масово скуповувати голоси українців на президентських виборах

Юлію Тимошенко до президентських виборів готує команда політтехнологів, які раніше працювали з Леонідом Кучмою, Віктором Януковичем і Сергієм Льовочкіним. Про це повідомляють джерела, знайомі з роботою штабу лідера «Батьківщини», повідомляє Рoliteka, посилаючись на Апостроф.

Так, з кінця 2017 року з Тимошенко активно працюють співробітники Інституту політичних і етнонаціональних досліджень імені Івана Кураса НАН України. Це – доктора політичних наук Віктор Войналович і Віктор Котигоренко. Обидва є представниками команди покійного політтехнолога, багаторічного керівника цього інституту Юрія Левенця.

Інститут в різний час брав участь в передвиборних кампаніях колишніх президентів Леоніда Кучми і Віктора Януковича. Цю структуру тісно пов’язують з колишнім главою Адміністрації президента, а нині – депутатом від «Опозиційного блоку» Сергієм Льовочкіним. Інститут імені Кураса очолює колишній заступник Льовочкіна по Адміністрації президента Олег Рафальський.

Популярні новини зараз

Принц Чарльз показав Трампу середній палець: фотофакт

Світу вперше показали заборонені фото СРСР: красномовні епізоди життя у "совку"

Слідом за Началовою і Фріске пішла з життя ще одна зірка "Останнього героя": хвороба мучила довгі роки

Головне за ніч: пропозиція Зеленського заробітчанам, "полювання" на призовників, підвищення пенсій та перенесення Різдва

Показати ще

 “Наприклад, піраміду, яка скуповує голоси на вибори, вибудовують соратники покійного Левенця. Причому на округу приїжджають люди з Києва”, – розповідає джерело в штабі Тимошенко.

Технологів з інституту імені Кураса вже бачили в регіонах навесні цього року під час місцевих виборів в об’єднані територіальні громади.

Також повідомлялося, що за підрахунками аналітиків, за день Тимошенко витрачає мінімум 50 тисяч грн на рекламу лише в Facebook. За останні 30 днів вона витратила понад 1 млн грн. При цьому користувачі відзначили безглуздість і беззмістовність такої реклами.

Політтехнолог Дмитро Фіщенко заявляв, що на проведення передвиборної кампанії Тимошенко вже планують бюджет в понад 1 млрд грн. Користувачі соціальних мереж припускають, що для перемоги Тимошенко буде намагатися затягнути в партію відомих людей, наприклад, боксера Олександра Усика.