Найрозумніші сумчасті тварини вомбати, які живуть в Австралії, на весь світ прославилися дивовижною формою своїх фекалій. Ці звірятка виробляють їх у формі кубиків.

Таємницю цього загадкового явища, яке є унікальним для тваринного світу, розгадали американські фізики Технологічного інституту Джорджії, передає "Медуза".

Для того, щоб зрозуміти, яким чином вомбати випорожнюються кубиками, вчені досліджували тіла двох тварин, загиблих під колесами автомобіля в Тасманії. Виявилося, в кінці тонкої кишки екскременти, які перебувають у рідкому стані, перетворюються в роздільні куби розміром два сантиметри.

Щоб зрозуміти процес утворення кубиків, дослідники заповнили тонку кишку загиблих тварин надутими повітряними кульками. Фізикам вдалося встановити в ході експерименту, що фекалії приймають кубічну форму через локальну деформацію тонкої кишки.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

На думку вчених, відкриття допоможе в будівництві, де об'єкти кубічної форми відливають або формують під пресом. Патрісія Янг, яка брала участь у проекті, впевнена, що люди зможуть використовувати методи вомбатів в виробничих процесах.

Нагадаємо, днями в соціальних мережах з'явилося відео, на якому маленька піка переспівує хіт легендарного Фредді Меркьюрі. Звірятко старанно тягне ноти і виглядає артистичніше багатьох зірок естради.

Кумедне звірятко пищуха живе в Північній Америці. Воно схоже на суміш кролика та миші. Свою назву ця степова тварина отримала через своєрідні звуки, за допомогою яких тварини комунікують і перегукуються. Звірятко заспівало знаменитий фрагмент з виступу Queen в 1985 році.

Ay-Oh групи Queen під час виступу виконав Фредді Меркьюрі в Лондоні. Під час концерту на стадіоні Уемблі Фредді Мерк'юрі влаштував вокальну імпровізацію, яку підспівували всі присутні шанувальники.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа" жахливий улов рибалок потряс весь світ, це вісник Апокаліпсису.

Також "Знай.uа" повідомляв, що в озері Північно-Шотландського нагір'я вдалося сфотографувати щось незвичайне.