Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.

На одному із знімків з Маршенкуловою був неоднозначна підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.

Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Показати ще

Користувачі Twitter не змогли пройти повз такої події. Вони перетворили цитату Маршенкулової на мем.

Рекламну кампанію Reebok користувачі пов'язали з музикою, "Грою престолів", смартфонами, фільмами жахів і багатьом іншим.

"Знай.uа" вже писав про те, як у мережі відреагували на рекламу Reebok

Читайте також: пенсіонер став блогером і зібрав 2.5 мільйона передплатників за 3 дні

Нагадаємо: в Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають