Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.

На одному із знімків з Маршенкуловою був неоднозначна підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.

Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Користувачі Twitter не змогли пройти повз такої події. Вони перетворили цитату Маршенкулової на мем.

Рекламну кампанію Reebok користувачі пов'язали з музикою, "Грою престолів", смартфонами, фільмами жахів і багатьом іншим.

"Знай.uа" вже писав про те, як у мережі відреагували на рекламу Reebok

Читайте також: пенсіонер став блогером і зібрав 2.5 мільйона передплатників за 3 дні

Нагадаємо: в Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають