За словами одного дослідника, в Чумацькому Шляху існує цілих чотири цивілізації, які напали б на нашу планету, якби могли.

Альберто Кабальєро, аспірант університету Віго в Іспанії, оцінив поширеність "зловмисних" позаземних цивілізацій.

Раніше він розмістив свої висновки в базі даних препринтів arXiv, повідомляє Live Science .

Стаття не рецензувалася іншими астрономами і є скоріше уявним експериментом, ніж конкретним відкриттям.

Чумацький шлях, скріншот з відео

Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

У своєму дослідженні Кабальєро проаналізував вторгнення людей в інші країни за останні 50 років.

Він застосував ці дані до передбачуваної кількості населених "екзопланет" - що знаходяться за межами Сонячної системи-в нашій Галактиці.

Згідно зі статтею 2012 року, на мільйонах екзопланет Чумацького Шляху існує 15 785 інопланетних цивілізацій.

Об'єднавши частоту людських конфліктів з потенційною кількістю інопланетних цивілізацій, Кабальєро передбачив, скільки існує ворожих планет.

Він зупинився на чотирьох, хоча і визнає, що його розрахунки мають кілька серйозних недоліків.

Зруйнований росіянами будинок, війна в Україні. Фото з соцмереж

"Я написав газету, грунтуючись тільки на житті, який ми її знаємо. Ми не знаємо розуму інопланетян. Позаземна цивілізація може мати мозок з іншим хімічним складом, і вони можуть не мати нашого співчуття, або вони можуть мати більш психопатологічну поведінку. Я знайшов цей спосіб провести [дослідження], який має обмеження, тому що ми не знаємо, на що будуть схожі інопланетяни",- сказав Кабальєро Vice News.

Вченим так і не вдалося знайти переконливих доказів існування інопланетян, але багато фахівців вважають, що життя існує десь за межами Сонячної системи.

Швидше за все, це позаземні мікроби, які нагадують перше життя, що з'явилася на Землі мільярди років тому.

В даний час виконується ряд місій по скануванню мільйонів екзопланет Чумацького Шляху на наявність ознак мікроскопічного життя.

НЛО

Нагадаємо, що через погрози путіна війною Україні інопланетяни вирішили з землею не зв'язуватися: "Примітивна цивілізація...".

Раніше ми повідомляли, що чоловік профукал шанс полетіти на ракеті SpaceX через зайву вагу - виграв у лотерею, але "програв".