Розлючена піщана буря закінчилася трагедією двадцять вісім років тому, коли в результаті хаотичної посадки літака пілот «пікував».

Дану публікацію можна побачити на сайті "DailyStar"

Сьогодні (1 червня), двадцять вісім років тому, сталося люте приземлення посеред піщаної бурі – воно закінчилося смертельною трагедією.

Загалом 80 людей з рейсу 625 Air Mauritanie загинули 1 липня 1994 року, коли важка посадка призвела до жахливої ​​авіакатастрофи в аеропорту Тиджикья в Мавританії.

Піщана буря призвела до трагедії у 1990-х роках
Піщана буря призвела до трагедії у 1990-х роках

Популярні новини зараз
Ірина Білик осоромилась з фонограмою в благодійному гастрольному турі з Олегом Скрипкою та Асією Ахат: народна артистка співала не в попад Софія Ротару у 75-річний ювілей заявила про неважливість мови в Україні, тепер вона в місці сили: "Про кохання та мир" 100 тисяч добровольців з Північної Кореї можуть взяти участь на боці Росії у війні проти України Зима вже близько: українців суворо попередили перед 7 серпня – вночі на вулицю ні ногою
Показати ще

В результаті піщаної бурі літак Fokker F28-4000 Fellowship врізався в скелю і спалахнув після того, як пілот вилетів за межі злітно-посадкової смуги під час хаотичної посадки.

Пілот рейсу 625 Air Mauritanie пірнув на злітно-посадкову смугу
Пілот рейсу 625 Air Mauritanie пірнув на злітно-посадкову смугу

У звіті Бюро архівів авіаційних подій записано, як пілот розпочав ручний маневр відходу на друге коло. Але при другій спробі приземлитися літак "опустив ніс" на висоті близько 25 метрів і сильно вдарився об злітно-посадкову смугу внизу. Внаслідок цього шасі літака впало, коли він мчав до скель.

Пілот рейсу 625 Air Mauritanie пірнув на злітно-посадкову смугу
Пілот рейсу 625 Air Mauritanie пірнув на злітно-посадкову смугу

Тринадцять пасажирів було врятовано на місці, ще 80 загинули або у вогненних уламках, або пізніше внаслідок отриманих травм.

У звіті, опублікованому після катастрофи, повідомлялося, що екіпаж мав вибрати інший аеропорт, оскільки як загальна видимість, так і довжина видимої злітно-посадкової смуги були нижчими за мінімальний рівень.

Пілот мав відхилитися, щоб спробувати приземлитися в іншому аеропорту
Пілот мав відхилитися, щоб спробувати приземлитися в іншому аеропорту

Катастрофа увійшла в історію як найстрашніша смертоносна з тих, що будь-коли трапилися за участю Fokker 28.