Урочисте відкриття торгового центру Arowana Mall на ринку Чатучак у Таїланді привабило велику кількість людей після їхнього маркетингового трюку.

Цю новину розмістили на порталі «DailyStar»

Урочисте відкриття Arowana Mall на ринку Чатучак стало вірусним у соціальних мережах після того, як користувач Facebook Ratchatapan Chiaochan завантажив 26-секундне відео, що показує жінок у бікіні в акваріумах.

«Риби тут справді гарні», — підписав свою посаду Ратчатапан.

Відео, яке було завантажено в середу (20 липня), вже переглянули понад вісім мільйонів разів та набрали понад 20 000 лайків.

Популярні новини зараз
Нові правила передачі показників лічильника: про які зміни варто знати Теріново змінюйте паспорт: українців не випустять за кордон із цими документами, кому треба бігти в ЦНАП Українцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

Моделі в акваріумі: скрін із соцмереж
Моделі в акваріумі: скрін із соцмереж

Покупців вітали моделі, що сиділи навпочіпки в акваріумах, а тлом гриміла музика, і незабаром це привернуло увагу публіки.

Згідно з веб-сайтом Arowana Mall, вони претендують на звання найбільшої рибної ферми Arowana у світі з 1800 ставками, включаючи чотири рибні ферми в Малайзії.

Компанія також експортує свою рибу до інших країн, включаючи Південну Корею, Японію, Китай, В'єтнам, Австралію та Канаду.

Однак такі маркетингові трюки не завжди працюють у Таїланді: у березні минулого року влада заарештувала та оштрафувала тайську жінку за те, що вона одягла бікіні, щоб продавати свої кавуни на узбіччі дороги.

Нагадаємо, що футболісту на поле прилетіла свіжа риба просто в обличчя.

Як раніше повідомляв портал "Знай", у мережі показали краба з людськими зубами.