Повномасштабна війна, масова міграція та мобілізація суттєво змінили український ринок праці. Через нестачу робочих рук бізнес почав активніше залучати жінок до спеціальностей, які раніше вважалися переважно чоловічими. Серед них — логістика, вантажні роботи, керівні посади в операційних відділеннях тощо.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінки охоче освоюють нові професії, зокрема ті, що вимагають підвищення кваліфікації. Дослідження показують, що 45% опитаних жінок розглядають можливість змінити спеціальність на таку, що раніше вважалася "чоловічою". Про це пише Delo.
Жінки частіше підвищують кваліфікацію — 35% проти 26% чоловіків. У логістиці вони керують технікою, а фізичні завдання замінюють автоматизацією. Наприклад, замість вантажниць працюють координаторками.
Олена Визівська з Житомирщини перекваліфіковується на далекобійницю. Вона має юридичну освіту, досвід кухаря й надихалася батьком-далекобійником.
Компанії змінюють підхід до працевлаштування жінок. "Ukrnafta" запустила проєкт #МожеКожна для навчання операторок та електромонтерок. Світлана Васильченко перейшла з кухаря на операторку видобутку. У Meest Group 70% персоналу на складах складають жінки, долаючи гендерні стереотипи.
Компанії, які залучають жінок, відзначають низку переваг:
- Покращення робочого клімату. Баланс між чоловіками та жінками сприяє кращій співпраці та підвищенню ефективності.
- Інновації та креативність. Жінки привносять нові ідеї та підходи до виконання завдань.
- Лояльність клієнтів. Компанії з гендерним балансом краще розуміють потреби споживачів і партнерів.
У часи війни залучення жінок на "чоловічі" посади стає необхідністю. Це не лише допомагає бізнесу вирішувати кадрові проблеми, а й сприяє економічній та моральній стабільності компаній.
Раніше ми писали про те, що 2 гривень до 3000: як накопичити Національний кешбек і на що його витратити
Крім того, Знай.ua повідомляв, школярам обіцяють безкоштовні обіди, але до цього ніхто не готовий: що буде з харчуванням