1. Подумайте про причини злості кота. Первинною причиною демонстрації злості або агресивної поведінки у котів є страх. Кішки не настільки добре одомашнені, наскільки собаки, і легко повертаються до демонстрації диких звичок. Тобто, кішки знаходяться всього в одному кроці від диких тварин, а багато дикі тварини живуть у постійному пошуку можливих джерел небезпеки, включаючи людей.Список небезпек кішок очолюють незнайомці просто тому, що тварина не знає, що з себе представляє конкретний чоловік, поки не видасться шанс поспостерігати за ним і переконатися в його дружелюбність. Пам'ятайте про те, що причина появи страху у кота не завжди може бути для вас відразу очевидною.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
2. Зверніть увагу на поведінку, що має відношення до появи злості у тварини. Розуміння котячого мови тіла може допомогти вам уникнути конфліктів. Корисно буде вгадувати як ознаки страху, так і агресії.
3. Подумайте про цілі, що криється в "злісний" поведінці. Незважаючи на те, що часто така поведінка вважається ознакою того, що кіт готується до нападу, зазвичай воно скоріше говорить про бажання зазнала стресу і наляканого кота просто вибратися із ситуації.
4. Зверніть увагу на ознаки "переадресованной агресії". Цей термін застосовується в тому випадку, коли кіт зриває свою злість на іншому кота або людині, незважаючи на те, що джерелом гніву був зовсім інший кіт або людина. Якщо таке станеться з двома котами, що живуть разом, потім може виявитися досить складно помирити їх заново, залежно від серйозності сталася бійки.
5. Слідкуйте за укусами під час ігор. Знайте, що деякі коти схильні надто збуджуватися під час ігор і починати кусатися і дряпатися, що можна переплутати з агресивною поведінкою.
Як повідомляв раніше Знай.uа, авторитетне американське видання The Washington Post склало 23 список найкращих фільмів, знятих в XXI столітті.
Також Знай.uа писав про те, що швидше за все, таке було у кожного: от ви заходите в магазин тільки за хлібом, а виходьте з двома пакетами продуктів. Насправді магазини хитро обманюють наш мозок, щоб ми купували більше і більше.