Білл Гейтс вкладе $3 млн млн у проект по створенню комарів-вбивці, які знищують один одного, займаючись при цьому сексом. Про це повідомляє видання The Sun.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТаке рішення призначене для боротьби з малярією - смертельна хвороба зазвичай передається через укус заражених комарів.
Він буде використовувати засоби своєї благодійної організації - Фонду Білла і Мелінди Гейтс - для ліквідації малярії "протягом одного покоління".
Сам план складається у створенні генетично модифікованих особин чоловічої статі, які спаровуються з жіночими.
Кусають тільки самки, тому армія генно-інженерних комарів-самців Гейтса буде безпечна для людей. Самці містять самоограничивающий ген, який передається жінкам-партнерам.Коли самки дають потомство, личинки помирають до дорослого життя завдяки гену.
Генно-модифіковані комарі розроблені британською компанією Oxitec, яка назвала творіння Friendly Mosquitos.
Oxitec вже створила ГМ-комарів для боротьби з вірусом Зіку.
У деяких районах дикі популяції Aedes aegypti (комара, який носить Зіку) було зменшено на 90%. Але малярійні москіти Anopheles вимагають нової генетично модифікованої породи для парування. Очікується, що секс-комарі-вбивці Oxitec будуть готові до випробувань до кінця 2020 року.
Знай.uа нагадує також, що WCO – це всесвітня митна організація, що виконує безліч різних завдань, у тому числі збір даних про контрафактної продукції. За її даними, за останній рік було офіційно задокументовано понад 900 випадків масового продажу клонів смартфонів Samsung, у результаті чого продукція саме цього виробника є найпопулярнішою в світі. До речі, 5 років тому ця цифра перевищувала позначку в 4000 випадків. Про це пише iTechua.
Також нагадуємо, соцмережа Instagram тестує нову функцію, за допомогою якої можна буде ділитися музикою в Stories.
"В мережу хочуть додати музичні стікери, які можна буде розміщувати так само, як і звичайні наклейки в Stories, однак замість візуальної складової, стікери прикрасять історію музикою. Метою такого нововведення є бажання компанії отримати частину аудиторії соцмережі суперника Snapchat, у якої така функція існує досить тривалий час", - йдеться в повідомленні TechCrunch.