Відома шведська меблева компанія Ikea хотіла обійти в рейтингах одну з найпопулярніших мереж фастфуду, за що і поплатилася.

Мюнхенське рекламне агентство Setup, яке представляє німецьке відділення Burger King, висміяло таку спробу в новому рекламному ролику.

У відео група рятувальників хот-догів за сигналом тривоги поспішає в магазин Ikea, де варяться сосиски. Щоб "реанімувати" їх, рятувальники прихопили переносний гриль і засмажили. Після цього на екрані з'являється слоган: "Хот-доги не вміють плавати - і ми повинні їх врятувати". Сам відеоролик зробили в стилі колись популярного фільму "Рятувальники Малібу".



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що мережа ресторанів швидкого харчування Burger King претендує на бельгійську корону.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів закликали готуватися до зменшення виплат Українцям пояснили, що буде у разі дефіциту газу: кому відключать насамперед Уроки по 30 хвилин та короткі перерви: школи переходять на новий графік навчання Світло вимикають, а платіжка не зменшується: чому неможливо зекономити під час відключень
Показати ще