Покупців в магазинах в більшості випадків приваблює яскрава і оригінальна упаковка. Це одна із запорук успішного продажу товарів. У розробку дизайну вкладають величезні кошти, але іноді результат виявляється провальним.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРоботу над упаковкою традиційно доручають професіоналам в цій справі - дизайнерам. Перед ними ставляться чіткі завдання. Потім триває тривалий процес затвердження нової упаковки. Але ймовірно на якомусь етапі відбувається збій і упаковка, замість того, щоб привабити покупця, викликає у нього подив і сміх.
Можливо, почуття прекрасного грає з дизайнерами злий жарт, або вони дуже люблять піти в рознос.
Користувачі соцмереж зібрали цілу добірку найбезглуздіших упаковок, які їм зустрічалися на полицях супермаркетів. Зовнішній вигляд деяких зовсім не викликає у покупців придбати такий товар вдруге.
Раніше в соціальних мережах розгорівся скандал через нову реклами "Київської перепічки", яка вразила своєю відвертістю. Її автор, фотограф Олена Попова, вперше прокоментувала провокаційний проект. Вона розповіла, що разом з замовниками обдумали образи, варіанти стилів і колірну гамму.
Відносно провокаційності знімків Попова порадила задати питання до реклами, де тіло використовують для того, щоб споживач звернув увагу на продукт.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, сучасна реклама сильно відрізняється від аналогів минулого століття. Ця сфера наповнена безліччю міфів, які видають за дійсність.