Стриминговый гігант Netflix збільшив аудиторію. Станом на другий квартал поточного року кількість підписників перевищила 100 млн чоловік.

Про це повідомляє MakeUseOf .

Відзначається, що зростання у порівнянні з тим же періодом часу минулого року збільшився на 21%. Аналітики розраховували, що у другому кварталі кількість юзерів зросла на два млн осіб. Але вони помилилися на 3,2 млн.

В цьому році у Netflix додалося і число міжнародних юзерів. Раніше, в основному абоненти з США вважали за краще розважальний постачальник фільмів.

За останніми підрахунками, на домашньому ринку зареєструвалися 51,92 млн осіб, а за межами країни - 52,03 млн. З кількістю клієнтів збільшилися і міжнародні доходи гіганта на 57%. Хоча основну частину грошей компанія отримує в США – понад 1,5 млрд доларів.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

На думку представників Netflix, такі показники пояснюються популярністю контенту. До нього відносяться нові серіали: "Помаранчевий - хіт сезону", "Чорне дзеркало", "Картковий будиночок", "Корона", "Шибайголова", "Дуже дивні справи" та інші.

Згідно зі звітом, в 6-8 ранку користувачі просипаються з гарним настроєм і воліють дивитися комедії. Опівдні до 14:00 люди дивляться драми. А вже ввечері, аудиторія ділиться на дві групи: розважальні програми і жахи/екшн. При цьому вночі, аудиторія віддає перевагу документальні фільми.

Як повідомляв портал "Знай.uа", Facebook планує зайнятися випуском серіалів.