Колекція весна-літо 2018 була представлена на тижні моди в Нью-Йорку, а після отримала ще кілька нарядів, які опублікували в Instagram на офіційній сторінці бренду Namilia. Підписники сторінки відразу ж оцінили нові вбрання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗасновники бренду – Нан і Емілія Пфоль в 2015 році випустили свою першу лінійку одягу. Зараз у них багато прихильників, оскільки бренд відомий своєю різкістю і екстравагантністю в образах. Тепер же, в 2018 році, бренд Namilia випустив лінію одягу і аксесуарів під назвою «My Pussy, My Choice», що дослівно означає «Моя «кіска», мій вибір».
У колекції «My Pussy, My Choice» в кожному вбранні чітко видно орнамент, який представляє собою жіночий статевий орган. В одній з колекцій дизайнери навіть використовували стилізований чоловічий статевий орган.
Крім цього, однією з відмітних рис бренду Namilia є часткова оголенность тіла моделей. Так деякі моделі, що вийшли на подіум, показали наполовину оголені груди, в той час як друга половина грудей була повністю прикрита. Своєрідною насмішкою також виступив костюм на одній з моделей, що спереду закривав майже все тіло, а ззаду ділянку тіла тільки нижче сідниць.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що красуня-українка стала обличчям культового світового бренду. Уродженка Закарпаття Дар'я Міненко знялася в новій літній рекламній кампанії італійського бренду Dolce&Gabbana. Авторами фотозйомки кампейну під назвою #DGLovesMykonos, яка проходила на грецькому острові Міконос, став відомий дует Morelli Brothers.
У фотосеті українська зірка приміряла кілька вишуканих суконь бренду з квітковими принтами, а також яскравий купальник, який ідеально підкреслював фігуру Дар'ї. Образи дівчини доповнили стильними прикрасами.
Зазначимо, що Дар'я Міненко народилася в місті Виноградів (Закарпатська обл.) і навчалася в Ужгородському національному університеті на факультеті міжнародних економічних відносин. Свою модельну кар'єру дівчина починала в агентстві One Models (Ужгород).