Морські прикраси – саме те, що підійде тим дівчатам, які обожнюють плавати і ніжиться на сонечку. Передає Clutch.

Прикраси з ракушок стали найгарячіх трендів літа 2018! Можна поностальгувати за дитинством, коли ми так любили створювати саморобні намиста з ракушок. Такі прикраси з'являлися на показі Prada ще в лютому минулого року. Однак, по-новому вони «прозвучали» тільки зараз.

Тенденція звичайно дуже мила, тим більше добре поєднується з популярними в цьому сезоні солом'яними капелюхами і легкими сукнями. Тренд вже підхопили Алекса Чанг, Леандра Медін і Кейт Фолі.

Носити морські прикраси можна найрізноманітнішими способами, наприклад, поєднуючи їх з чокерами з 90-х, браслетами і обідками. Однак, варто уникати аксесуарів із пластику, які виглядають дешево. Краще віддавати перевагу напівкоштовних металів.

Популярні новини зараз
Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Нарешті, найголовніше гідність прикрас з ракушок в тому, що вони дарують відчуття того, що ти знаходишся десь на морському березі, а не в галасливому місті. А ще, цей аксесуар цілком можна створити самостійно, просто зібравши на березі побільше ракушок.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", племінниця принцеси Діани Кітті Спенсер стала обличчям італійського ювелірного бренду Bulgari. Кітті дуже швидко захоплює світову індустрію. Дебют Спенсер був гучним – красуня прикрасила обкладинку японського Vogue. Відразу після цього вона з'являлася на двох обкладинках Тatler.

Варто відзначити, що дівчина співпрацює з модельним агентством Storm Management, що представляє Сінді Кроуфорд, Кейт Мосс та інших супермоделей. У минулому сезоні Кітті дебютувала на Тижні моди в Мілані, взявши участь у показі Secrets & Diamonds Dolce & Gabbana. Вона також знялася для їх рекламного кампейна.

«Мистецтво краси та гламуру, Кітті Спенсер, приєдналася до сім'ї Bulgari», — оголосили на офіційній сторінці бренду в Instagram. Минулого літа Кітті випустила разом з дизайнерами Bulgari намисто з діамантів, яке було продано на благодійному вечорі Фонду Елтона Джона по боротьбі зі Снідом за 140 тисяч фунтів.