Турбота про збереження майна лягає на плечі орендаря, що вибирає засоби захисту виходячи з матеріальних можливостей компанії. Експерти інтернет-магазину Bezpeka-Shop розповіли, як зробити офіс безпечнішим і не витратити велику суму грошей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОхоронна сигналізація
В офісі можна встановити одну або кілька сигналізацій: в залежності від особливостей і кількості приміщень, що охороняються. Додаткова система безпеки стане в нагоді для захисту кабінету директора, архіву та/або серверної від зовнішніх загроз і неблагонадійних співробітників.
Перед покупкою дізнайтеся, як працює охоронна сигналізація офіса: автономно або під’єднується до пульта централізованого спостереження. За відсутності власної служби цілодобової охорони краще обрати другий варіант.
Для побудови повноцінної системи безпеки встановіть на двері вібраційні датчики та геркони, а в коридорі та приміщеннях — об'ємні датчики руху (інфрачервоні, ультразвукові). Якщо офіс розташований на першому поверсі, поставте на вікна детектори розбиття скла.
Відеоспостереження
Вуличні корпусні камери дозволять контролювати простір перед вхідними дверима, а внутрішні купольні — все те, що відбувається всередині офіса. Для запису та зберігання архіву знадобиться відеореєстратор або відеосервер, який варто розмістити в сейфі або окремій кімнаті, що зачиняється. Відео можна дивитися на моніторі комп'ютера в офісі або віддалено (за наявності віддаленого доступу до хмарного сервера).
Під час вибору поцікавтеся можливостями відеокамер. Серед корисних функцій — відеоаналітика (підрахунок людей, реакція на подію та ін.), включення запису при спрацьовуванні датчика руху, двостороння передача звуку, підключення тривожних датчиків.
Система контролю та управління доступом
Найпростіша СКУД — відеодомофон з електронним замком на вході. Такі системи безпеки підходять як для «однокімнатних» офісів, так і для двоповерхових комерційних об'єктів. Для розширення кута огляду під’єднайте домофон до вуличних камер.
Для обліку робочого часу співробітників встановіть додатковий зчитувач на внутрішньому боці дверей. У якості ключів можна використовувати проксіміті-картки.
Більш функціональний варіант — мережева СКУД із декількома контролерами, що керуються програмою і/або оператором. Ця система дозволяє використовувати алгоритми управління доступом, блокувати вхід у певний час доби (наприклад, вночі), розмежовувати права доступу.