Власники бізнесу рано чи пізно натикаються на труднощі пошуку директолога. Особливо після невдалого досвіду з недостатньо кваліфікованими "фахівцями", які обіцяли привести "тисячу лідів за 3 копійки". В результаті негативний досвід виливається у цілком конкретні запитання до кваліфікації майбутнього підрядника.

Ось 5 важливих нюансів, які допоможуть обрати кваліфікованого фахівця, який дійсно розбирається в тому, що робить.

Перспективи розвитку

Що буде з проектом через декілька місяців роботи? У фахівця без досвіду є два варіанти розвитку подій – рекламна кампанія спрацює чи ні. Досвідчений фахівець з контекстної реклами запропонує декілька варіантів розвитку, оскільки він вже стикався з різними ситуаціями й умовами. Це запитання дозволить обом сторонам розкласти все по поличках ще на старті й уникнути завищених очікувань.

Контекстна реклама: ціна і гарантії

Запитання про гарантії – із секретом. Нормальний директолог може гарантувати вам тільки збільшення цільового трафіку. Всі інші нюанси, які відповідають за продажі (сайт, грамотний сейлз-відділ тощо) – це зона відповідальності клієнта. Якщо ви хочете гарантій збільшення показників продажів, то отримаєте у відповідь від досвідченого фахівця цілий перелік умов, зокрема й можливість контролювати сейлзів. Людина без досвіду, яка роздає гарантії направо й наліво – серйозний "дзвіночок", щоб задуматися, чи продовжувати роботу з таким підрядником.

Скільки проектів ви ведете

Кількість проектів, з якими працює фахівець з контекстної реклами, прямо впливає на якість роботи. Досвідчена людина не візьме в роботу понад 8 проектів, тому що фізично не зможе приділяти всім їм належну увагу. Тут варто враховувати й обсяги роботи: два великі замовники можуть "важити" стільки ж, скільки вісім дрібних. Тому постарайтеся з'ясувати, з якими обсягами та проектами працює директолог.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Що робити, якщо РК не принесе результату

Через місяць після старту робіт результату немає. Реклама в Гугл може не відразу дати очікуваний ефект. Таке трапляється – і це нормально. Головне – щоб у людини був план на випадок такого розвитку ситуації. Оцініть, наскільки це нормальний і адекватний план.

Яку інформацію вам потрібно надати

Дивіться на кількість вихідних даних, яку від вас вимагає фахівець. Для дилетантів налаштування Google Adwords і запуск реклами без попереднього збору інформації та підготовки – звична справа. Вони зливають бюджети, так і не зрозумівши причин такого стану справ.

Досвідчений професіонал же навпаки намагатиметься отримати максимум інформації від клієнта. Це потрібно для розуміння аудиторії, з якою він буде працювати. Чим глибше розуміння аудиторії, тим більше шансів на успіх рекламних кампаній.

Вибір підрядника – непросте завдання. Але ви завжди можете замовити контекстну рекламу в діджитал-агентстві "LuxSite". У нашій команді – сертифіковані фахівці Google Ads з досвідом роботи в різних бізнес-нішах (зокрема b2b) і налаштуванням реклами на різні країни світу. Ми налаштовуємо веб-аналітику та відстежуємо ефективність рекламних кампаній.