Багато підприємств взагалі не працювало, деякі стали мішенню ворожих атак. Але недарма кажуть, що людина здатна звикнути до усього. Так саме і представники бізнесу оговталися та зрозуміли, що треба працювати в нових умовах. Оприлюднені статистичні дані свідчать, що найбільший спад був зафіксований за підсумками першого кварталу цього року. Піврічні результати були значно кращими, багато галузей економіки змогли якщо не зупинити, то, принаймні, загальмувати падіння.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТака позитивна тенденція продовжилася і в третьому кварталі. І це не зважаючи на те, що деякі підприємства залишилися на тимчасово окупованій території, а виробничі бази інших було повністю чи частково зруйновано під час обстрілів. Залучати нових та повертати старих клієнтів бізнесу допомагають сучасні маркетингові інструменти. Їх дієвість та ефективність були доведені навіть під час війни. Для багатьох несподіванкою стала роль, яку відіграли промокоди у відновленні економіки.
Промокоди: маркетинговий інструмент, який вигідний усім
Використання промокоду дозволяє купити товар чи отримати послугу зі знижкою, деколи дуже суттєвою. Знайти пропозиції торговельних мереж та різноманітних сервісів можна на спеціальних платформах в Інтернеті. Наприклад, сайт з промокодами Emporium допомагає зекономити під час акцій. Якщо у сфері торгівлі подібна практика вже давно стала звичною, то використання промокодів в таких сегментах економіки, як страхування чи кредитування, не було до війни поширеним явищем. Але різке падіння ринку змусило операторів переглянути свою політику та застосувати нові підходи задля залучення нових та заохочення постійних клієнтів.
Практика використання промокодів є вигідною не тільки для покупців, але й для власників бізнесів. Адже без клієнтів їх діяльність не має сенсу. Згідно зі статистикою, припинення падіння у деяких сегментах економіки, або навіть початок зростання, збігалися у часі зі збільшенням використання українцями відповідних промокодів. Тобто можна стверджувати, що саме такий маркетинговий інструмент посприяв виживанню багатьох підприємств, бо повернув найцінніше — платоспроможних клієнтів.
Статистика знає все
Ось деякі факти, які свідчать про позитивний вплив на конкретні сегменти економіки використання промокодів:
- У період найбільшого падіння — за підсумками першого кварталу поточного року — українці на 40% менше користувалися такими акційними пропозиціями.
- Вже за результатами півріччя вдалося майже повернути кількість використаних промокодів на довоєнний рівень.
- Ринок мікрокредитування завдяки продуманій маркетинговій політиці зупинив падіння в другому кварталі, а, за оцінками, в третьому вже продемонстрував деякий зріст.
- Вдалося стабілізувати ситуацію на страховому ринку та у банківській сфері, у сфері продажу товарів для краси та догляду, багатьох інших галузях, де промокоди відіграють значну роль у залученні клієнтів.