Пошукова система Google домовляється з групою великих роздрібних брендів, щоб ті індексували свої каталоги в пошуковик.

Серед компаній, з якими досягнуто згоди, називаються Target, Walmart, Home Depot, Costco і Ulta, пише Engadget.

Ці компанії і будь-які інші бажаючі учасники можуть індексувати свої каталоги в Google, які з'являться в результатах видачі, коли хтось почне шукати речі для покупки. Замість того, щоб отримувати оплату за рекламу, Google просто отримує скорочення продажів конкурента, таких як Amazon і eBay.

Зараз багато пошукових запитів починаються з Google, але, ймовірно, в кінцевому підсумку приходять в Amazon, який вважається одним з найпопулярніших роздрібних продавців в світі. Відомо, що на Amazon припадає 44% всіх онлайн-продажів у США (на другому місці - eBay з 6,8%, третє ділять Walmart і Apple з 3,6%).

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми
Показати ще

Журналісти підкреслюють, що Google Express, ще один проект з пошукової системи, вже продемонстрував переваги для торговців, оскільки роздрібні продавці побачили, що обсяги покупок при використанні цього інструменту збільшуються приблизно на 30 відсотків.

Цікаво, що в кінці 2017 року, не домігшись згоди Amazon на співпрацю, Google заборонила деяким пристроїв компанії програвати відео з YouTube. Зокрема, корпорація Google 5 грудня відключила розумною колонці Amazon Echo Show, оснащений екраном, доступ до YouTube.

"Враховуючи відсутність взаємодії з боку Amazon, ми більше не підтримуємо YouTube на Echo Show і FireTV. Ми сподіваємося, що незабаром зможемо досягти угоди, щоб вирішити ці проблеми", - підкреслювали представники Google.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив про таємні розробках Apple.