Скандал из-за нежелания работницы общаться с клиентом на украинском языке разгорелся в одном из столичных отделений "Новой Почты".

Про свой негативный опыт в социальной сети Facebook сообщил пользователь Алексей Титов.

По его словам, одна из сотрудниц в "категорической форме" отказалась переходить в разговоре с ним на украинский язык, заявив, что ради кого-то изучать его не собирается.

"Старший кассир (при отсутствии администратора), по моему мнению, неудачно решила уладить проблемную ситуацию, предложив искать того оператора, который сможет обслужить меня на русском. Добавив что они не могут дискриминировать своих сотрудников", - написал автор публикации.

Пользователь считает недопустимой на четвертом году войны с Россией подобную ситуацию и убежден: реакция должна быть "жесткая и решительная".

Популярные статьи сейчас
До 20 декабря нужно успеть: кто должен посетить ТЦК С 1 января 2025 будут получать надбавку к пенсии: кому из стариков повезет Кредитки становятся бесполезным пластиком: ПриватБанк лишает клиентов важной услуги Украинцы не подозревают о последствиях: какие ловушки скрывает "Национальный кэшбек"
Показать еще

Нова пошта Серія 2 upd Працівника звільнено. Сподіваюсь на її місце прийде людина із знанням необхідної для роботи, як мінімум у сфері обслуговування, мови. Керівництво пообіцяло поправити свої процеси і навести порядок в цьому плані. Дуже на це сподіваюсь. Головне!!! Я вас дуже прошу не терпіти і не замовчувати випадки коли утискають ваші права. Українці не мають права це терпіти. Особливо після всіх подій що трапились з нашою Країною за останні роки. Я знаю особисто дуже успішних людей в Україні, що починаючи з 14го року перейшли на українську. Це дуже складні процеси, часто болючі, але нам необхідно через це пройти. Я вірю, що у нашої Країни прекрасне майбутнє! Разом ми Сила! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Приходиш з прекрасним настроєм. Підходиш до вільного оператора і хочеш скористатись послугами... А тут оператор починає тебе посилати кудись, відмовляється обслуговувати й "кидається" відправленням, розказуючи при цьому, що вчити українську вона не буде і все одно вона звільняється скоро. Ще й утікає кудись, покидаючи робоче місце. І все це та сама Гайдай Ірина з цього посту: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1595853097133780&id=100001273155704 1. До сих пір зі мною так і не зв’язались щодо попереднього епізоду. 2. До сих пір оператори використовують іноземну як мову першого звернення й інформаційних оголошень. 3. Я з максимальним розумінням ставлюсь до людини, яка через ті чи інші обставини (наприклад, відсутність умов для вивчення мови на тепер уже окупованих територіях) не знає чогось, але докладає зусилля і намагається змінюватись. Але я не прийму і не вибачу позицію цього оператора, який принципово не бажає вивчити 3 десятки слів, необхідних для нормального обслуговування. На 4-му році війни з Росією має бути жорстка і рішуча реакція на такі ситуації! P.s. Відео вирішив-таки записати після ввічливого прохання перейти на мову звернення клієнта й усвідомлення, що ситуація повторюється 1:1, як минулого разу. Святослав Літинський (Svyatoslav Litynskyy) Roman Matys Upd. Велике прохання утриматись від персональних образ працівника. У першу чергу мене цікавить виправлення ганебної системи, яка зараз існує.

Posted by Oleksiy Titov on Wednesday, 13 September 2017

Впоследствии он добавил, что работницу уволили и выразил надежду на появление на ее месте человека, имеющего соответствующий уровень знания языка.

Титов призвал сообщать о подобных случаях ущемления прав граждан.

"Украинцы не имеют права это терпеть. Особенно после всех событий, что произошли с нашей Страной за последние годы. Я знаю лично очень успешных людей в Украине, которые, начиная с 14-го года, перешли на украинский. Это очень сложные процессы, часто болезненные, но нам необходимо через это пройти", - подчеркнул он.

Как писал информационный портал "Знай.uа", аналогичный случай произошел в одном из отделений "Ощадбанка" в Днепре.