Бенну – найнебезпечніше небесне тіло Сонячної системи, має на своїй поверхні мінерали зі слідами води, які виявила автоматична станція OSIRIS-REx, повідомляє Хвиля.

Співробітник Центру космічних польотів НАСА імені Годдарда Емі Саймон розповіла, що наявність слідів води в мінералах астероїда підтверджує, що з його допомогою можуть бути отримані дані по ізотопному і хімічному складу первинної матерії планет. Вчені отримають чимало інформації про раннюеволюцію Сонячної системи після прибуття зразків порід Бенну на Землю.

Зонд OSIRIS-REx був виведений на навколоземну орбіту фахівцями космічного агентства у вересні 2016 року з метою зближення та отримання зразків ґрунту з поверхні астероїда Бенну. Мета була досягнута в грудні, після чого фахівці отримали перші фотографії.

За формою Бенну схожий з астероїдом Рюгю, досліджуваний японської місією "Хаябуса-2". Протягом наступного півроку зонд складе карту небесного тіла, після чого вчені визначать місце взяття зразка масою 60 гр.

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Агентство планує забір зразка ґрунту на першу половину 2019 року і в разі успіху капсула з матерією буде запущена у бік Землі. Вчені очікують, що вона приземлиться в штаті Юта в кінці вересня 2023 року.

Саймон підкреслила, що перші відкриття зонд зробив безпосередньо після приземлення на астероїд, оскільки відразу ж виявив глинообразные матеріали з високим вмістом молекул води.

За словами Саймон, речовиною покрита вся поверхня Бенну, що свідчить про те, що пари вологи або рідка вода були присутні на більш великому його прабатькові.

Знімки астероїда якихось відкриттів не принесли, але допомогли з'ясувати, що на його поверхні є виступ висотою 50 м, а також безліч каменів, які ускладнять процес забору зразка.

Вчені заспокоюють, що траєкторія польоту Бенну не зміниться, як і ймовірність його падіння на поверхню Землі.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що зонд НАСА виявив ознаки присутності інопланетного життя.

Як повідомляв портал "Знай.uа": до Землі на високій швидкості наближається комета, яка обертається.

Також Знай.uа" писав, що вчені заявили, що знайшли місце зародження всього людства.