Послуги "ПриватБанку" залучають не один мільйон українців. Окрім банківських рахунків, у фінансовій установі беруть кредити та відкривають депозити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБільшість вкладників залишаються задоволеними, але серед користувачів є й негативні коментарі.
Одна із клієнток "ПриватБанку" залишила відгук на негативний досвід роботи з банком на сайті Мінфіну.
За словами жінки, вона користується послугами банку вже давно, тож вирішила покласти кошти на депозит. З 2020 року до початку повномасштабного вторгнення клієнтка банку клала та знімала гроші, при цьому жодних проблем із цим у неї не виникало. Після того, як жінка зняла востаннє кошти, пройшло більше року. За цей час відбулася пролонгація внеску без дострокового закриття, але представники банку не зв'язувалися зі своєю клієнткою.
Ця проблема не стала найбільшою проблемою. Адже коли користувач хотіла в червні зняти кошти, то їй не вдалося це зробити. А працівники банку порадили лише написати заяву для зарахування грошей на банківську картку.
Минув невеликий період часу, гроші на картку не надійшли. На гарячій лінії взагалі почали пояснювати, що й цього внеску не було. Обуренню жінки немає межі, адже вона знімала та поповнювала рахунок.
Відповідь банку
На скаргу жінки офіційно відповів і сам ПриватБанк. Там пообіцяли допомогти та попросили уточнити особисті контакти для вирішення ситуації.
Нагадаємо, що гроші в банкомат поклали, але на карту вони не прийшли: клієнти ПриватБанку залишаються із гривнями, що "зависли".
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк скасовує комісії з переказів: хто може скористатися.